kecuakan

KECUAKKAN BAKAL MENIMPA DIRIKU

entah apa pasal 2 3 menjak nie aku rase cuak lak.. semua ni gare gare kos baru aku nie.. dah lame sebenarnyer aku tinggalkan subjek nie.. dah tak amik port pon... tup tup dapat la plak kos nie.. timbul la sket rase cuak pasal byk rumus2 yang basic pun aku dah luper.. dan kini aku terpakse amik buku spm dulu2 tuh nak cover balik... so takde la shock jiwa raga aku nanti biler masuk... tapi bile jer pegang buku tuh... alamak aih.. byk nyer kene ingat... tuh baru spm yang dah lame aku tak sentuh.. blom lagi mender2 yang ngarut nanti timbul buatkan aku tergaru garu kepale aku.... adeih.. dari situ la timbulnye perasaan cuak!!~ dah la hostel tak disediakan plak tuh... nak uruskan itu ini ... takleh ker datang bawak diri jer.? leceh tol nak uruskan semua tuh.. pinjaman pun nak kene renew balik... adeih.. masalah tol... aku kene relax relaxkan diri aku nyambil nyambil cover balik semua haram jadah kaedah2 persamaan yang aku belajar dulu... waaaaa... rase nak hempok jer ..!!~~ bujet bujet tak dapat bawak jer aku tukar kos asal aku.. tak pon kos seni tari dan persembahan.. hahahaahahaha.... adeih... ape plan aku skang nie... asal gelabah semacam jer nie...

kalau lecturer aku tanye soalan itu ini pasal kimia nie nanti ...kalau tak dapat jawab, jawapan kamekaze yang akan aku berikan ialah....

NAK BUAT CAMNER ENCIK.. DAH KUASA TUHAN!!~~

p/s dalam ayat aku kat atas tadi dah byk kali aku mengeluh adeih

0 comments: