detik detik bermula nya cuti

TATAU NAK MELALUT APER...

hari ni takde aktiviti sgt aku buat just melepak kat umah dan berehat serehat rehat nyer sambil sambil surf donlod crite-crite omputih yang telah diuploadkan oleh pengguna internet seluruh pelusuk dunia.. inilah yg dikatakan dunia tanpa sempadan semua dihujung jari..... setelah puas aku godek godek bitcomet aku untuk melepasi tahap security "TM" akhirnya aku berjaya kerana TM telah meng upgredkan sekeruti pihak beliau dan bagi aku yg dah lame tak online terkial kial nak mengoperasikan atau bahasa saintifik menggodam serta menggoda sistem pihak beliau yang tersangat ketat....huhhhu (TM adalah sebuah organisasi sosial yg menjalankan operasi sedut menyedut..hahahha..sape yg paham tuh ok la.. saper yg tak paham tuh abaikan jer).. hari nih juga aku dikabar beritakan oleh sahabatku nashrex bahawa beliau telah menjinak jinakkan perutnye yg boroi ke gym... aku tertanye tanye adakah dan apakah misi beliau akan terlaksana dengan jayanya... tunggu lepas aku balik batu pahat untuk menyaksikan keputusan nya... hari nih gak aku teruja dengan trailer terbaru superman return dan menyebabkan aku tak sabar nak tunggu tayangan di pawagam yang berhampiran dengan jiran aku.. ok la tuh je aku nak melalut untuk hari nih...

p/s nash ko angkat besi tuh baik baik... biar perut ko ke dalam jangan terlebih kedepan dah la.... hhahahaha... gurau jer

0 comments: