hmm

KEBUNTUAN SEORANG MANUSIA

Malam nih aku tak dpt nak melelapkan mata, seperti ada sesuatu yang membelengu diri sehingga berasa darah aku mengalir deras.. sarafku seperti tidak memberi input yang secukupnya.. puncanya aku banyak memikirkan masalah yang menimpa aku... walaupun berbagai-bagai masalah yang menimpa, aku tetap terus mara untuk mengatasi masalah aku walaupun sesukar mana... mak aku slalu nasihat aku kalau ade usaha semua leh jalan. Dengan ungkapan tuh membuatkan aku tak tidur malam sejak due menjak nih.. walaupun hari nih dah reda sikit masalah aku tuh..namun aku tetap memikirkannya. Aku cube mengatasinya dengan memerhati disekeliling aku dan membukakan sikit minda aku melihat situasi-situasi di sekeliling aku. walaupun kecil peluang yang ada.. pasti ada jalan dan kini aku boleh berasa lega sikit sebab usaha aku nampak berbaloi.. malam nih nampak sedikit kedinginan di jendela aku... melihat sayup sayup manusia kelihatan seperti berkata "kau adalah lelaki.. lampu lampu neon yang menerangi jalan seperti membantuku melihat destinasi aku seterusnya .. membuatkan aku terfikir..
betapa bersyukurnya aku mempunyai ibu yang aku ada sekarang!~

0 comments: