tidak tentu hala

KEBORINGAN MELANDA

Terdetik plak hari ini untuk aku menulis blog.. ketika aku menulis blog ni aku sedang asyik mendengar nyanyian rossa, tapi 3 lagu jer buat mase nih aku layan iaitu pudar, tegar dan aku bukan untukmu. Penyanyi nih aku tgk rupe ade gak akan akan siti nurhaliza pun ade Nora Danish pun ade yang main citer Puteri .. ahaks.. sejak due tige hari ini asyik layan lagu nih jer tatau kenapa maybe sebab sedap kot layan tgh tgh malam nak buat tido..hehe.. sambil makan coklat M n M yang dibeli dari 7 eleven.. pagi tadi kad pengenalan yang baru telah pun di ambil sebab dah hampir hampir 90 hari dah aku tak ambik ambik nanti tak pasal2 kene denda rm 100, mane aku nak cekau duit nak bayar duit konvo lagik..itupun belum pegi bank lagik yang bayar..tangguh punye tangguh..aihh... duit duit..!~ skali tgk gambar dalam i c plak cam hampeh.. adeih.. cam muke pengganas pun ade... tepuk kepale aku sekejap ketika menerima ic baru tuh.. sebab time tuh dah la rambut baru nak tumbuh disebabkan botak mase final sem pastuh tak pakai spek mate pun sepet ngan stim semacam jerk... isk isk.. tengok cuaca kat luar tuh jerebu semacam jerk pedih lak mate aku bile naik moto.. nasib baik ade spek..kekekeke.. rase cam kat genting lak rase nye tapi tak sejuk cume panas gile baban... sampai 3 cup Slurpee aku layan yang warne biru biru tuh kat 7 eleven sampai kakak casher tuh pun tgk aku cam kekanak riang beli mender tuh. Keadaan macam darurat sampai skolah pun tutup tetapi bebudak kat sini degil dah cuti bukan reti dok rumah tapi kuar main main kat luar.. baik skolah lagik bagus.. pastuh ade plak yang saje tayang2 topeng mane power..ahaks.. lain-lain aktiviti aku ialah tgk tv, tgk pc pastuh tgk la ape yang rase best nak tgk... hehehe.. layan citer Ring Two yang didonlod tapi aku rase Ring yang pertama lagik sedap jalan cerita nyer. Bilik aku bersepah dan rase malas nak kemas. sampah tuh takde la cume barang2 berselerak tak teratur ngan kertas kerta dan buku lame. ade plak ati aku tgk note2 lame lame sebab dah tak tau nak buat ape... tuh yang bersepah tuh... hehehe..tetibe rase rajin.. then dah penat, ambik bantal tido dibuai mimpi...tapi tak indah sebab panas..kekekekeke...



mender nih la aku layan sampai 3 cup..ahaks!~



cerita pasal hantu video tape.. asal tak pakai cd atau dvd erk..?!~




layan woo makan mender nih..!~

0 comments: