waaa...!!!!!!!!!!~

KEHENINGAN!~



aku kini di keheningan malam ... mak aku gi jb ade hal.. tinggal la aku sorang sorang kat umah.. nak ikut malas sebab nanti nak gi johor lagi ade konvo. pening pikir mane nak stay.. lame jugak la kene stay sebab banyak prosedur nak buit.. duit pun akan bakal banyak melayang... pastuh kene lak cari baju melayu hitam.. adeih dah la aku dah lame tak beli baju melayu, raye pun beli baju melayu lepas lepas ..rase2 dah 4 tahun aku tak beli... aihh.. rase cam malas je nak pegi tapi sekali dalam hidup..pegi jer la yerk..!~.. bukak tv takde citer menarik asik asik citer yang same jer.... bukak radio takde lagu best.. seperti biasa ngadap pc.. tgk tgk website yang boleh menghilangkan kesunyian aku.. tgk list cerita kat torrent website.. banyak citer baru tak kuar lagik.. aihh...!!~ buntu tatau nak buat ape.. nak ajak kuar plak member ramai bz.. nak kuar sorang takde hala tujuan pun tak best plak baik ikut mak aku jer gi jb.. ari nih ade mamat pizza call umah aku "encik.. tadi encik ade order pizza tak encik.." aku pun jawab la "tade plak order" mamat tuh plak cakap" jgn memain encik.. macam mane no nih leh naik encik.. jgn memain kalau camni lingkup la bisnes nih" aku pun kate la plak "eh eh.. mamat nih aku kate aku takde order pizza la lagi pun telefon nih takleh call out" (telefon aku ade 2 line satu untuk streamyx satu untuk call tapi yang call tuh pakai prepaid card so no yang die call tuh pakai card) dah mamat tuh angin dan aku pun mule angin dan berterus la bertengkaran aku dalam telefon.. maner la die dpt no telefon aku nih call pizza, leh plak kate no aku naik walhal aku tak leh call out. kalau aku dapat memang aku belasah jer..!~ itulah sesi panas aku pada hari ini.. tapi bagus gak leh maki hamun dalam keboringan nih..mak aku pun takde..lepaskan jer la...hahahahaha... terase lapar plak.. turun cari makanan ape yang patut.. order nasi paprik, air fresh oren dan sambal belacan bungkus... huhuhu.. sejak due menjak nih terminat lak aku ngan sambal belacan nih.. dulu slalu tgk family aku makan tapi aku tak sentuh ape pun tapi bile dah merase terasa plak nak lagik... dalam beberape jam aku terase ingin mengunyah lagik... pegi la aku kat seven E cari makanan ringan seperti coklat. kuat aku nih makan tapi badan tak naik naik.. mak aku kate tak naik naik sebab aku ikut gen macam mak aku..kurus jer kekeke... ari nih aku tgk status kat list ym ramai yg letak status jiwang... adeih..dah la aku sorang..huhhuhuu.. ape ape pun kite kunyah dulu....!~~ yeayy!~ nyumm nyumm!~

0 comments: