tak tahu

TAJUK YANG TAKDE TAJUK...

setelah sekian lama aku tak meng up date blog aku nie... hari nie terase lak tgn nie nak nulis jadi repoter walaupun malas mengabadikanya dalam jasad aku nie.. ini kerana sejak kebelakangan nie hidup aku seperti hidup segan mati malu malu... ahaks!~ takde mende yg best menimpa kat aku buat mase nie.. salah satu faktor aktiviti aku nak buat ialah beli baju raya yang masih belum beli... rase macam malas je nak kuar beli baju sebab rase bercinta nak menggerakkan kaki walaupun seinci keluar rumah..hahaha.. tgk la betapa malas nye aku.. kakak aku asik ajak aku gi beli baju raya tapi time die ajak slalu tak kene mase... time time aku ngantuk lak tuh..aku kalau ngantuk aku malas nak kuar nie.. so tertangguh tangguh la aktiviti untuk membeli baju raya... lagipun malas nak tunggu orang perempuan membeli.. kene la nanti jadi tunggul tunggu beli barang..hehehe.. kali nie baju melayu aku tak beli pasal baju tahun tahun lepas ngan time kenduri kahwin kakak aku pun still boleh pakai... cume nak beli baju nak buat jenjalan.. asik asik pakai baju yang same je.. naik muak gak aku tgk diri aku yang tak ikut fesyen fesyen zaman kini yang stylo milo nie... teringin masa raya nanti aku nak buat rambut afro... stylo tak.?.ahaksss...!~ dan kalau boleh aku nak mintak pendapat korang baju atau seluar jenis ape yang aku patut beli untuk menstylokan diri aku yang biase biase nie.. kire cam make over la... kakaka!`

pada hari selase ari tuh ade member aku ajak gi makan buka pose kat luar.. kate nyer macam gathering bdak bdak blog semalaysia berkumpul... itu pun cakap last last minit.. aku bukan tamo pegi tapi sape la aku ... bukannye kenal pun diorang tuh.. lagipun aku taklah sefemes ape.. ahaks.. time femes baru la boleh..kekekeke...
dan seperti biasa masa berbuka roti john dan perut aku memang tidak dapat dipisahkan... sedap wo... time pose la nak rase makan roti john.. time mase lain lain mane nak jumpe... ade pun payah... hehehhe...



ok tak kalau aku pakai cam diorang nie buat raye..? ahahaha


p/s : dok umah pun leh letih gak erk..? letih makan.. hahahahaha....

0 comments: