donald trump....!!~

semasa aku tulis nih...aku baru jerk selesai tgk siaran apprentice kat tv3... ape yang aku dapat lihat kat dalam rancangan realiti yang di kelolakan oleh donald trump nih... walaupun rancangannya bermotifkan survivor... apabila sampai di board room...dari analisa yang dapat aku lihat... donald cuba menanamkan sifat mementingkan diri sendiri tanpa menghiraukan yang lain... aku tgk time micheal kene fired.. walhal mase tuh die nak defense stephine daripada cuba diserang oleh pengurus kumpulan diorang. tak semene mene kene fired la plak.... situasinya dimana stephenie dan micheal masing masing bekerja bersama2 tapi di anggap tidak membuat kerja oleh pengurus projek... tapi tuh tak kisah la kan...yang aku rase tak best nyer apabila trump bersifat selfish dengan memecat org yang try defense kawannya yang bekerja bersama-sama diluar pengetahuan projek manager...hanya membacking seket jer die kene fired...walaupun micheal tuh byk buat silap... tapi mula mula die nak fired stepine tapi micheal dikatakan penyibuk dan terus fired micheal... agak agaknyer la kan..org kaye kaye nih mmg berprinsip pentingkan diri sendiri erk..?

aper tengok tengok..? nak kene fired ker...? ur are FIREDDDDDDDD!!~

0 comments: