seperti biasa

seperti biasa yang dilakukan oleh aku... lepak lepak di rumah sambil menghabiskan waktu yang sampai bila berterusan pun aku tatau...hehehe. Hari ini terdapat event di sekitar kawasan umah aku di mana penganjuran Street soccer sedang berlangsung... dapat di lihat ramai org berkerumun di perkarangan untuk melihat perlawanan2 yang sedang berlangsung... pada belah petang nya pula aku menonton 2 cerita melayu yang di donlod di site member (senyap senyap dah la pasal ilegal..hehehe...). Dua cerita tersebut ialah Cinta fotostat ngan citer Pontianak Harun Sundal malam... sebenarnyer cerita nih dah lame kuar tapi aku nih jenis lambat seket so donlod jer arr... cerita fotostat nih aku nengok cam boring jer la plak sebab cerita yang tepikal ngan gambar yang agak kabur pastuh lak para pelakon die tak best..hahahahaa... cerita Harum sundal malam lak aku tgk ok la...boleh tahan la... maya karin dulu aku ingat takde la lawa mane tapi ushar cerita nih aku tgk lawa plak die...haha... lain lain aktiviti yang aku buat ialah...makan...minum... sembahyang... antar kakak aku gi mengajar tusyen... hahah itu jer.. kehidupan aku agak dull sejak kebelakangan ini namun aku tahu sebagai wira pengembaraan yang sebenar akan menanti...ahhahaaa....

0 comments: