COMING BACK AGAIN

dah lama aku tak tulis kat dalam blog nie... oleh kerana aku kini mempunyai network .. akan ku rajinkan tangan2 ku ini untuk menulis...^_^



aku baru sahaja menyelesaikan 4 ujian skali gus dalam beberapa hari ini.. otak menjadi semakin letih ibarat kereta yang diisi petrol yang ada plumbum..dan clock yang diset pada otak aku kini dah berubah.. dan kini aku menjadi seperti kelawar yang mencari makanan di keheningan malam.. dan memandangkan sem ini merupakan sem terakhir aku kat uthm.. jadi.. tak kisah la kot. (walhal aku macam ni sejak diploma lagi rasenye kat uthm nie)..hehehe^_^ namun apa yang lebih membimbangkan aku... psm aku masih membuatkan jantung aku berjalan dengan lebih deras.. sampaikan mimpiku adalah berkaitan psm.. ohh psm... !!~





kat sini aku ade nak share sesuatu yang boleh dikatakan lawak gak ar... kalau korang nak tau.. try arr tgk... hehehehe...

0 comments: