TERPONTENG KELAS DAN SECRET RECIPE

hari ni aku terponteng kelas 2P. bangun lambat..akibat dari tido lambat, nasib baik kelas financial dimansuhkan.. tapi itu tidak melepaskan aku dari kelam kabut mengopy jawapan test untuk assigment financial. Si nurul dah mcall aku 8 kali sambil mengetuk2 pintu sliding door..satu taman dengar beliau meneriak namaku.... hahaha...

lepas antar assingment terus bergegas pegi MPBP jumpe org atasan nak ambil bahan untuk projek baikpulih struktur.. tapi bahan yang diperolehi sangat la sedikit...

lepas tuh pegi pasar malam berhampiran summit.... beli makanan kejap then makan secret resipi kek moist choc.. sedap gak rasenye... balik rumah.. kacau budak2 bangunan yang ade test malam nie.. RASEKAN (terutama Helmi)...asik rilex jer... wahahhaha



ni plak gambar time main futsal...

2 comments:

Nashrex said...

mcm kek SR x ajak aku siot.. aduh.. ngidam2...

Anonymous said...

apa yang saya cari, terima kasih