Kerja Oh Kerja

Hari ni aku dikehendaki pergi ke site meeting berhampiran ngan KLIA. Jauh perjalanan terpaksa ditempuhi kerana berdasarkan tanggungjawab yang diberi.. hehehehe..macam ayat dalam novel lak.. sampai kat sane macam biase la bincang2 ngan klient, arkitek, M & E consultant dan juga aku mewakili syarikat aku merangkap civil & structure consultant. Issue utama aku adalah berkaitan dengan authority JKR, Syabas dan IWK.. lepas bincang2 aku meninjau2 sket keadaan site yang dalam beberape peratus nak siap... sememangnya tugas yang diberi tidak mudah untuk diselesaikan walaupun dalam hati nak cepat selesai kerana ia melibatkan pihak yang lain. Lepas tuh aku pun balik, sememangnya post aku kali ni agak memboringkan dan hanya post untuk tangkap muat.. hehehe .. wasalam... (esok ade inspection kat site ni so kene bangun awal pagi kalau tak naya aku)....

Photobucket


memandu secara berbahaya ketika on the way ke site meeting

1 comments:

ciK LyndaWawa said...

hati2 di jalan raya...:)