NEW CELLPHONE AND CAMERA - Habis 1K

Pada hari ni bertempat di Menara PGRM Cheras, berlangsungnya karnival gadget-gadget seperti hp and camera selama 4 hari dan terdapat sehingga 70% potongan harga untuk gadget2 tersebut. Pada mulanya memang berhajat nak beli camera tapi kat kawasan lain, tapi ntah cam mana terushar lak pamplet yang terselit2 yang tulis hari ni ade jualan murah. Lokasi yang diadakan hanyalah di sepanjang jalan lorong menara tersebut, tapi sememangnya terdapat banyak lelongan murah2.. kebanyakan barangan sememangnya mempromosikan hanset, kamera ngan service broadband. Dan disebabkan nafsu membuak-buak tgk gadget2 tersebut jugaklah, setan-setan dalam kepala aku mule menghasut aku menghabiskan duit untuk membeli sebijik kamera ngan hanset..hehe.. tapi not bad la gak.. dengan duit yang aku laburkan, aku dapat nilai barangan yang lebih jauh mahal dari harga yang asal dengan package2 tambahan yang tidak terdapat di pasaran luar. lepas ni bleh la aku bergaya sakan ngan gadget2 nie..hahahaha..(aku ni low profile jer ^_^)

70% off

Olympus FE-3010 ngan Hp 5.0 megapixel with TV and screen touch

0 comments: