SAKIT PINGGANG DAN INSPECTION

Awal pagi tadi, pinggang aku terseliuh bagai nak gile tak dapat nak bergerak ke mana-mana.. aku dah tersalah urat kat pinggang rase macam orang salah bantal kat leher tapi ni kat pinggang.. dalam pikiran aku nak buat macam mane la agaknye sebab petang nanti aku ade inspection kat Kuala Langat. Disebabkan hal ini aku masuk lewat ke opis sebab susah aku nak drive ke opis... kang ape ape hal naya plak.. selepas aku diurut mak aku.. aku dah reda seket tapi still sakit lagi... akhirnya aku gagahkan diri untuk ke opis untuk amik drawing reference utk ke site nanti then terus ke site.. Memang aku berjalan pun tak betul macam orang tue dah... memang urat aku kat pinggang ni macam kene tarik kuat-kuat.. alahai... sakit gile.. dah berkeping2 koyok ditampal kat belakang badan aku ni... koyok berjenama cili.. panas die bukan main lagi...

Time drive melalui MMR2 belakang aku makin sakit apabila jem teruk sepanjang jalan tersebut. Memang azab dan aku sampai kat site pun lambat.Bile dah sampai kat site, sakit aku semakin berkurang dan aku tengok pihak IWK, authority untuk inspect tuh dah sampai awal.. macam biase inspection dilakukan dan lepas tuh aku pun kontrol cara jalan aku tuh macam tak sakit ape ape walhal jalan macam org tue sebab tahan sakit... akhirnya selesai gak inspection aku..


Inspection proses


Dalam perjalanan balik lak aku dgr lagu ni kat radio sebab cara die nyanyi agak unik... korang leh la try dgr kat v clip bawah ni...


Kantoi oleh Zee Avi


ni plak movie baru adaptasi dari katun avatar.. ala.. yang slalu kuar kat tv9 dulu2 tuh...


The Last Airbender a.k.a Avatar

0 comments: